حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

بزرگترین لودر و بیل مکانیکی دنیا

بزرگ‌ترین لودر Letourneau L2350

رکورد بزرگ‌ترین لودر دنیا در اختیار لودر L2350 محصول شرکت Letourneau ایالات‌متحده است که نام آن در گینس نیز به ثبت رسیده است. این لودر عظیم ۲۶۰ تن وزن داشته و مجهز به یک موتور ۱۶ سیلندر ۶۰ لیتری ساخت دیترویت دیزل است که ۲۳۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند

بزرگترین لودر دنیا

 

این نیرو توسط ژنراتورهایی به برق تبدیل‌شده و سپس این برق لودر را به حرکت درمی‌آورد. این لودر جهت بارگیری کامیون‌های ۴۰۰ تنی طراحی‌شده است به همین دلیل حجم بیل آن ۴۰ مترمکعب بوده و ۷۲ تن ظرفیت دارد. طول، عرض و ارتفاع لتورنئو L2350 به ترتیب برابر با ۲۰٫۹، ۶٫۷ و ۶٫۴ متر است درحالی‌که باک سوختی به حجم ۴ هزار لیتر دارد.

 

بزرگ‌ترین بیل مکانیکی دنیا Liebherr R9800

لیبهر R9800 را می‌توان بزرگ‌ترین بیل مکانیکی دنیا نامید که وزن خارق‌العاده‌ای معادل ۷۹۳ تن دارد. این کوه فولاد مجهز به ۲ موتور ۱۶ سیلندر ۶۰ لیتری است که هریک ۲۰۰۰ اسب بخار و مجموعاً ۴۰۰۰ اسب بخار قدرت دارند. حجم بیل R9800 برابر با ۴۲ مترمکعب بوده و می‌تواند تا ۸۰ تن بار را بلند کند.

 

بزرگ‌ترین بیل مکانیکی دنیا Liebherr R9800

 

این بیل مکانیکی غول‌پیکر طولی معادل ۲۵٫۳ متر دارد درحالی‌که عرض و ارتفاع آن به ترتیب ۸٫۸۸ متر و ۱۰٫۳۳ متر است. حداکثر سرعت لیبهر R9800 تنها ۲ کیلومتر در ساعت است و به همین دلیل جهت جابجایی‌های با مسافت بالا، بیل مکانیکی دمونتاژ شده و قطعات آن توسط تریلرهای کمرشکن حمل می‌شوند. سپس در مقصد دوباره آن‌ها را مونتاژ می‌کنند.

کلیدواژه : بیل مکانیکیلودر
mweb_luxsport
ارسال دیدگاه
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X